Mając na względzie bieżącą sytuację epidemiczną oraz bezpieczeństwo mieszkańców przypominamy, że sprawy urzędowe w Starostwie Powiatowym w Chełmie można załatwić:
- poprzez portal interesanta;
(aby skorzystać z portalu należy wejść na stronę internetową www.powiatchelmski.pl, kliknąć w pozycję menu „Dla Mieszkańca”, a następnie wybrać „Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – Katalog e-Usług”; - poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (E-PUAP);
- drogą telefoniczną
(wykaz telefonów znajduje się na stronie internetowej: www.powiatchelmski.pl, zakładka Starostwo – spis telefonów); - drogą mailową: sekretariat@powiatchelmski.pl;
- drogą pocztową na adres: pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm;
- za pośrednictwem strony Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (www.pwpw.pl) można złożyć wniosek o wymianę prawa jazdy i wtórnika prawa jazdy oraz rejestrację pojazdu.
Korespondencję kierowaną do Starostwa Powiatowego w Chełmie należy wrzucić do urny, która znajduje się na I piętrze, w skrzydle A.
Jednocześnie przypominamy o zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny:
- dezynfekcji rąk;
- noszeniu maseczek zasłaniających usta i nos;
- zachowaniu 1,5 m odstępu.