Mając na względzie bieżącą sytuację epidemiczną oraz bezpieczeństwo mieszkańców przypominamy, że sprawy urzędowe w Starostwie Powiatowym w Chełmie można załatwić:

  • poprzez portal interesanta;
    (aby skorzystać z portalu należy wejść na stronę internetową www.powiatchelmski.pl, kliknąć w pozycję menu „Dla Mieszkańca”, a następnie wybrać „Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – Katalog e-Usług”;
  • poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (E-PUAP);
  • drogą telefoniczną
    (wykaz telefonów znajduje się na stronie internetowej: www.powiatchelmski.pl, zakładka Starostwo – spis telefonów);
  • drogą mailową: sekretariat@powiatchelmski.pl;
  • drogą pocztową na adres: pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm;
  • za pośrednictwem strony Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (www.pwpw.pl) można złożyć wniosek o wymianę prawa jazdy i wtórnika prawa jazdy oraz rejestrację pojazdu.

Korespondencję kierowaną do Starostwa Powiatowego w Chełmie należy wrzucić do urny, która znajduje się na I piętrze, w skrzydle A.

Jednocześnie przypominamy o zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny:

  • dezynfekcji rąk;
  • noszeniu maseczek zasłaniających usta i nos;
  • zachowaniu 1,5 m odstępu.