Zgodnie z art 15 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1526) zwołuję XLV Sesję Rady Powiatu w Chełmie w dniu 28 grudnia 2022 r. o godz. 9:30 w sali konferencyjnej nr 100 pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad sesji.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Zatwierdzenie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
  5. Informacja z działalności Zarządu Powiatu.
  6. Interpelacje i zapytania radnych.
  7. Sprawozdanie z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Powiecie Chełmskim za 2022 r.
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy i kontroli Komisji Rewizyjnej na 2023 rok.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Rady Powiatu w Chełmie na 2023 rok.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2022 rok.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2023 rok.
  15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2022 r.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XLIV/317/2022 z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie Programu współpracy Powiatu Chełmskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2023.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie Programu współpracy Powiatu Chełmskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2023.
  18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Chełmski, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.
  19. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania.
  20. Wnioski komisji.
  21. Komunikaty Przewodniczącego.
  22. Zakończenie obrad sesji.